2. Contractul de achiziție se încheie pe baza unei propuneri trimise de către cumpărător vânzătorului sub forma unui formular completat și transmis prin intermediul site-ului web al vânzătorului la care cumpărătorul a trimis propunerea de încheiere a acesteia. Obiectul contractului este transferul dreptului de proprietate asupra bunurilor specificate de către Cumpărător în schimbul prețului de achiziție și în termenii și condițiile stabilite în această comandă (denumită în continuare „Comanda”). 2.2. După trimiterea comenzii, se va trimite un mesaj generat automat la adresa de e-mail privind primirea comenzii în sistemul electronic al Vânzătorului (denumit în continuare „Confirmare de primire a comenzii”). Dacă este necesar, orice informații suplimentare referitoare la comanda Cumpărătorului pot fi trimise la adresa de e-mail a Cumpărătorului. 2.3. Confirmarea de primire a comenzii conține informația că Vânzătorul a primit comanda și reprezintă, de asemenea, o acceptare a propunerii de încheiere a Contractului de achiziție (denumită în continuare „Acceptarea comenzii”). 2.4. Confirmarea de primire a comenzii conține informații că Vânzătorul a primit comanda. Confirmarea de acceptare a comenzii conține informații privind denumirea și specificațiile bunurilor a căror vânzare face obiectul Contractului de achiziție, detalii privind prețul bunurilor și/sau al altor servicii, detalii privind termenul preconizat de livrare a bunurilor, denumirea și detaliile locului în care urmează să fie livrate bunurile și detalii privind prețul, dacă este cazul, condițiile, metoda și data transportului bunurilor la locul convenit de livrare a bunurilor către Cumpărător, detalii privind Vânzătorul (denumirea comercială, sediul social, numărul de TVA, numărul de înregistrare la Registrul Comerțului etc.) și, dacă este cazul, alte detalii necesare. 2.5. Încheierea Contractului de achiziție are loc la primirea acceptării comenzii în format electronic sau în scris. 2.6. Vânzătorul a informat Cumpărătorul în mod clar, neechivoc, comprehensibil și fără echivoc, înainte de trimiterea comenzii, cu privire la informațiile precontractuale privind reclamația, plata, condițiile comerciale, de transport și altele, astfel încât:
principalele caracteristici ale bunurilor sau natura serviciului, în măsura în care acestea sunt adaptate la mijloacele de comunicare utilizate și la bunurile sau serviciile respective, sunt comunicate pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
denumirea comercială și sediul social al vânzătorului pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al vânzătorului și în articolul 1 din prezentele Condiții de vânzare și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al vânzătorului,
numărul de telefon al vânzătorului și alte date relevante pentru contactul cumpărătorului cu vânzătorul, în special adresa de e-mail și numărul de fax ale vânzătorului, în cazul în care vânzătorul le-a furnizat pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al vânzătorului și în articolul 1 din prezentele Condiții de vânzare și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al vânzătorului,
adresa Vânzătorului la care Cumpărătorul poate depune o reclamație pentru bunuri sau servicii, poate depune o plângere sau orice altă reclamație, astfel cum este prevăzut la articolul 1 din prezentele Condiții de vânzare și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al Vânzătorului,
prețul total al bunurilor sau serviciilor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată și toate celelalte taxe, sau, dacă din cauza naturii bunurilor sau serviciilor prețul nu poate fi determinat în mod rezonabil în avans, modul în care este calculat, precum și costurile de transport, livrare, expediere, poștă și alte costuri și taxe, sau, dacă aceste costuri și taxe nu pot fi determinate în avans, faptul că Cumpărătorul va fi obligat să le plătească, informat pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al Vânzătorului,
condițiile de plată, condițiile de livrare, termenul în care Vânzătorul se angajează să livreze bunurile sau să presteze serviciul, informațiile privind procedurile de solicitare și de tratare a reclamațiilor, plângerilor și reclamațiilor Cumpărătorului, informate în articolele relevante ale acestor termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă din e-shop-ul Vânzătorului,
informațiile privind dreptul Cumpărătorului de a se retrage din Contractul de achiziție, condițiile, termenul și procedura de exercitare a dreptului de retragere din Contract, prevăzute la articolul 10 din prezentele Condiții de vânzare și reclamații, care se află pe subpagina relevantă din e-shop-ul Vânzătorului,
punerea la dispoziție a unui formular de retragere la articolul 10 și în anexa la prezentele condiții de vânzare, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al Vânzătorului; Vânzătorul a pus la dispoziție, de asemenea, formularul de retragere propriu-zis în anexa la prezentele condiții de vânzare, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al Vânzătorului
o informația că, în cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, acesta va suporta costurile de returnare a bunurilor către vânzător, în conformitate cu secțiunea 10 alineatul (3) din Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în cadrul unui contract la distanță sau al unui contract încheiat în afara spațiilor comerciale ale vânzătorului și de modificare și completare a anumitor acte (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorilor în cadrul vânzărilor la distanță”), iar dacă se retrage din contractul de vânzare-cumpărare și costurile de returnare a bunurilor care, prin natura lor, nu pot fi returnate prin poștă, informate la articolul 10 din prezentele condiții generale, care se regăsesc pe subpagina respectivă a magazinului electronic al Vânzătorului,
obligația cumpărătorului de a plăti vânzătorului prețul pentru prestația efectiv furnizată în conformitate cu articolul 10 alineatul (5) din Legea privind protecția consumatorilor în materie de vânzări la distanță, în cazul în care cumpărătorul renunță la contractul de servicii după ce a dat vânzătorului consimțământul său expres în conformitate cu articolul 4 alineatul (6) din Legea privind protecția consumatorilor în materie de vânzări la distanță, informat la articolul 10 din prezentele condiții de vânzare și reclamații, care se află pe subpagina relevantă din e-shop-ul vânzătorului,
cu privire la circumstanțele în care cumpărătorul își pierde dreptul de a se retrage din contractul menționat la articolul 10 din prezenții termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
instrucțiunea privind răspunderea vânzătorului pentru viciile bunurilor sau serviciilor în conformitate cu articolele 622 și 623 din Codul civil este prevăzută la articolul 8 din acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a e-shop-ului vânzătorului,
existența și detaliile privind garanția oferită de producător sau de vânzător în conformitate cu principii mai stricte decât cele prevăzute la articolul 502 din Codul civil, în cazul în care este oferită de producător sau de vânzător, precum și informații privind existența și condițiile de asistență și servicii oferite cumpărătorului după vânzarea bunurilor sau prestarea serviciului, în cazul în care se oferă o astfel de asistență, pe pagina de catalog relevantă din e-shop-ul vânzătorului și articolul 9 din prezentele condiții de vânzare și reclamații, care sunt amplasate pe subpagina relevantă din e-shop-ul vânzătorului,
existența codurilor de conduită relevante pe care vânzătorul s-a angajat să le respecte și modul în care cumpărătorul le poate consulta sau poate obține textul acestora pe pagina de catalog relevantă a e-shop-ului vânzătorului,
durata contractului, în cazul în care este vorba de un contract pe durată determinată; în cazul în care este vorba de un contract pe durată nedeterminată sau de un contract care se prelungește în mod automat, informațiile privind condițiile de reziliere a contractului de pe pagina de catalog relevantă a e-shop-ului Vânzătorului și din prezentele condiții de vânzare și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a e-shop-ului Vânzătorului,
durata minimă a obligațiilor Cumpărătorului care decurg din Contractul de achiziție, în cazul în care Contractul de achiziție implică o astfel de obligație pentru Cumpărător, a fost informată pe pagina de catalog relevantă a e-shop-ului Vânzătorului și în acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a e-shop-ului Vânzătorului,
obligația Cumpărătorului de a plăti un avans sau de a furniza o altă garanție financiară la cererea Vânzătorului și condițiile aplicabile pentru furnizarea acesteia, în cazul în care Contractul de achiziție implică o astfel de obligație pentru Cumpărător, a fost informată pe pagina de catalog relevantă din e-shop-ul Vânzătorului și în prezentele condiții de vânzare și reclamații, care se află pe subpagina relevantă din e-shop-ul Vânzătorului,
funcționalitatea, inclusiv măsurile tehnice de protecție aplicabile pentru securitatea conținutului electronic, dacă este cazul, a fost informată pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
compatibilitatea conținutului electronic cu hardware și software despre care vânzătorul are cunoștință sau despre care se poate aștepta în mod rezonabil să aibă cunoștință, dacă este cazul, pe pagina de catalog relevantă a site-ului de comerț electronic al vânzătorului și în acești termeni și condiții de vânzare și garanție, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al vânzătorului,
posibilitatea și condițiile de soluționare extrajudiciară a litigiului prin intermediul unui sistem alternativ de soluționare a litigiilor, în cazul în care vânzătorul s-a angajat să utilizeze un astfel de sistem, pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în acești termeni și condiții, care sunt plasați pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
acțiunile necesare pentru încheierea contractului de achiziție, prin descrierea acestor acțiuni necesare în acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
faptul că contractul de achiziție va fi stocat în format electronic la Vânzător și este disponibil cumpărătorului după ce acesta l-a solicitat în scris pe pagina de catalog relevantă a e-shop-ului Vânzătorului și în acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a e-shop-ului Vânzătorului,
faptul că limba oferită pentru încheierea contractului este limba slovacă este informată pe pagina de catalog relevantă a e-shop-ului Vânzătorului și în acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a e-shop-ului Vânzătorului. 2.7. În cazul în care Vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de informare în conformitate cu clauza 2.6 (e) din acești termeni și condiții, Cumpărătorul nu este obligat să plătească aceste costuri sau taxe suplimentare.
3. Drepturile și obligațiile vânzătorului 3.1.Vânzătorul este obligat: a) în cazul confirmării comenzii sub formă de acceptare, vânzătorul este obligat să livreze cumpărătorului bunurile în cantitatea, timpul și calitatea convenite, să le împacheteze și să asigure transportul acestora în modul necesar pentru conservarea și protecția lor, b) să se asigure că bunurile livrate sunt conforme cu legislația aplicabilă din Republica Slovacă, c) să trimită confirmarea încheierii contractului de vânzare-cumpărare pe un suport permanent, cum ar fi prin e-mail. Confirmarea trebuie trimisă fără întârziere și trebuie să conțină toate informațiile menționate la punctul 2.6, inclusiv formularul de retragere din contractul de vânzare. d) să înmâneze cumpărătorului, cel târziu împreună cu bunurile, în format electronic sau în scris, toate documentele necesare pentru acceptarea și utilizarea bunurilor achiziționate, precum și alte documente prevăzute de legislația aplicabilă din Republica Slovacă, cum ar fi instrucțiunile în limba slovacă, bonul de livrare, cardul de garanție și documentul fiscal. 3. În cazul în care cumpărătorul nu este obligat să se conformeze legislației slovace în vigoare, acesta trebuie să se asigure că nu este obligat să plătească taxe sau impozite. 3.3. În cazul indisponibilității bunurilor sau al epuizării stocului, dacă Vânzătorul nu poate livra bunurile către Cumpărător în perioada convenită în Contractul de achiziție, specificată în acești Termeni și condiții sau pentru prețul de achiziție convenit, Vânzătorul este obligat să ofere Cumpărătorului o prestație alternativă sau, alternativ, posibilitatea de retragere din Contractul de achiziție pentru Cumpărător (anularea comenzii de achiziție). 3.3. În cazul în care Vânzătorul nu poate livra bunurile către Cumpărător în perioada convenită în Contractul de achiziție, specificată în acești Termeni și condiții sau pentru prețul de achiziție convenit, Vânzătorul este obligat să ofere Cumpărătorului o prestație alternativă sau, alternativ, posibilitatea de retragere din Contractul de achiziție pentru Cumpărător (anularea comenzii de achiziție). Retragerea din contractul de achiziție sau anularea comenzii este posibilă prin trimiterea unui e-mail către cumpărător. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă prestația înlocuitoare oferită de vânzător și nu se retrage din contractul de achiziție, vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de achiziție. În cazul plății prețului de achiziție de către cumpărător sau a unei părți din acesta, vânzătorul este obligat să ramburseze prețul de achiziție deja plătit, inclusiv cheltuielile de transport, de livrare și de expediere, în același mod în care consumatorul a utilizat pentru plata sa, fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu în termen de 14 zile de la data transmiterii către cumpărător a notificării de retragere din contractul de achiziție.
4. Drepturile și obligațiile cumpărătorului 4.1. Vânzătorul a notificat cumpărătorul cu privire la obligația de a plăti prețul de achiziție. Această obligație face parte din Comanda de cumpărare. 4.2 Drepturile Cumpărătorului: Cumpărătorul are dreptul la livrarea Bunurilor în cantitatea, calitatea, data și locul convenite de Părți. 4.3 Obligațiile Cumpărătorului: a) să plătească Vânzătorului prețul de achiziție convenit în termenul convenit, inclusiv costul de livrare a Bunurilor comandate, b) să preia Bunurile comandate și livrate c) să confirme primirea Bunurilor în nota de livrare prin semnătura sa sau a persoanei sale autorizate.
5. Termeni de livrare și de plată 5.1. Pentru fiecare bun de pe site-ul de comerț electronic, este indicată disponibilitatea obișnuită a bunurilor, împreună cu data expedierii acestora. 5.2. Vânzătorul este obligat să livreze bunurile cumpărătorului fără întârziere, cel târziu în termen de 30 de zile de la data încheierii contractului de vânzare, cu excepția cazului în care se convine altfel în contractul de vânzare. În cazul în care vânzătorul nu și-a îndeplinit această obligație, cumpărătorul poate solicita vânzătorului să livreze bunul într-o perioadă suplimentară rezonabilă de timp specificată de către cumpărător. În cazul în care bunurile nu sunt livrate nici măcar în această perioadă suplimentară rezonabilă, Cumpărătorul are dreptul de a denunța contractul. 5.3 Vânzătorul are dreptul de a invita Cumpărătorul să ia în primire bunurile chiar înainte de expirarea perioadei de livrare convenite în contractul de vânzare. 5.4 Afișarea bunurilor pe orice site de comerț electronic operat de Vânzător are doar scop ilustrativ. Dimensiunile, greutatea și alte detalii ale bunurilor conținute în cataloagele, broșurile și alte documente ale Vânzătorului plasate pe site-ul de comerț electronic al Vânzătorului sunt date de producător și pot diferi de realitate cu +- 1% din valoarea indicată. 5.5 Cumpărătorul este obligat să preia bunurile la locul convenit, conform contractului de vânzare-cumpărare sau altfel, în momentul anterior livrării bunurilor (denumit în continuare „locul”). Cumpărătorul este obligat să preia livrarea bunurilor la momentul convenit de către vânzător sau de către agentul său autorizat să livreze bunurile și de către cumpărător în Contractul de vânzare sau în alt mod, la momentul anterior livrării bunurilor (denumit în continuare „Domeniul de aplicare a timpului”). 5.6. Dacă vânzătorul livrează bunurile cumpărătorului la locul și în cadrul domeniului de aplicare a timpului, cumpărătorul are obligația de a prelua personal bunurile sau de a aranja ca o persoană autorizată de către cumpărător să preia bunurile. 5.7. În cazul în care cumpărătorul este obligat să preia bunurile la locul și în cadrul domeniului de aplicare a timpului, cumpărătorul este obligat să preia personal bunurile sau să aranjeze ca o persoană autorizată de către cumpărător să preia bunurile. Cumpărătorul va semna un proces-verbal de plată a prețului de achiziție, de livrare și de predare a bunurilor. 5.8. Este obligația terțului autorizat să preia livrarea bunurilor să furnizeze vânzătorului o copie a acceptării comenzii. În momentul în care mărfurile sunt livrate cumpărătorului, acestea se consideră ca fiind livrate. Livrarea bunurilor către cumpărător înseamnă livrarea bunurilor la locul de amplasare, acceptarea bunurilor de către cumpărător sau de către un terț autorizat de către cumpărător și semnarea unui proces-verbal de plată a prețului de achiziție, precum și livrarea și predarea bunurilor de către cumpărător sau de către un terț autorizat de către cumpărător. 5.7. Livrarea bunurilor la locul de amplasare, acceptarea bunurilor de către cumpărător sau de către un terț autorizat de către cumpărător. În cazul în care este necesară repetarea livrării bunurilor din cauza absenței Cumpărătorului la locul și în intervalul de timp stabilit sau în cazul în care Cumpărătorul nu preia bunurile în termen de 7 zile de la expirarea intervalului de timp, fără anularea prealabilă în scris a contractului de vânzare, Vânzătorul are dreptul de a solicita despăgubiri în valoare de costurile reale ale prejudiciului suferit pentru încercarea de livrare nereușită a bunurilor la locul respectiv. 5.8. Este responsabilitatea cumpărătorului să inspecteze transportul primit, ambalajul bunurilor, precum și bunurile, imediat după livrare, în prezența unui reprezentant al vânzătorului, cum ar fi un curier. O evidență a amplorii și a naturii daunelor suferite de bunuri va fi făcută de către curier în prezența și la cererea Cumpărătorului. 5.9. În cazul în care Vânzătorul nu livrează bunurile, Cumpărătorul are dreptul, în termenul specificat în clauza 5.2, să facă o evidență a amplorii și a naturii daunelor suferite de bunuri. din prezenții termeni și condiții de a se retrage din contractul de vânzare, iar Vânzătorul este obligat să ramburseze prețul de achiziție deja plătit, inclusiv cheltuielile de transport, de livrare și de expediere, în același mod în care consumatorul a utilizat pentru plata sa, fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la data înmânării notificării de retragere din contractul de vânzare către Cumpărător.
6. Prețul de achiziție 6.1. Prețul de achiziție pentru bunurile convenite în contractul de achiziție dintre Cumpărător și Vânzător este stabilit în acceptarea comenzii (denumit în continuare „Prețul de achiziție”). În cazul în care prețul de achiziție menționat în confirmarea comenzii este mai mare decât prețul pentru bunuri identice menționat în oferta de comerț electronic la momentul transmiterii comenzii de către Cumpărător, Vânzătorul transmite un mesaj electronic Cumpărătorului prin care îl informează pe acesta cu privire la oferta unui nou preț de achiziție la o valoare diferită, care va fi considerat a fi propunerea Vânzătorului de a încheia un nou contract de achiziție, care trebuie să fie confirmat în mod expres de către Cumpărător prin e-mail sau în scris, pentru ca contractul de achiziție să fie încheiat în mod valabil. 6.2 Cumpărătorul este obligat să plătească Vânzătorului prețul de achiziție, inclusiv costul livrării bunurilor, în numerar la locul de livrare a bunurilor sau prin transfer bancar în contul Vânzătorului indicat în acceptarea comenzii sau pe site-ul web al Vânzătorului în momentul anterior primirii bunurilor. 6.3 În cazul plății prețului de achiziție prin transfer bancar în contul Vânzătorului, data plății se consideră a fi momentul în care întregul preț de achiziție a fost creditat în contul Vânzătorului. 6.4. Cumpărătorul este obligat să plătească Vânzătorului prețul de achiziție pentru bunurile convenite în termenul prevăzut în contractul de achiziție, dar cel târziu la primirea bunurilor. 6.5. Cumpărătorul este obligat să plătească Vânzătorului prețul de achiziție pentru bunurile convenite în termenul prevăzut în contractul de achiziție, dar cel târziu la primirea bunurilor. Vânzătorul are dreptul de a refuza livrarea bunurilor către Cumpărător în cazul în care Cumpărătorul nu plătește Vânzătorului prețul de achiziție integral până la momentul în care bunurile sunt livrate pe șantier, iar părțile nu au convenit să plătească prețul de achiziție al bunurilor în rate. 6.6. Instalarea, mutarea bunurilor și costurile aferente nu sunt incluse în prețul de achiziție, iar Vânzătorul nu este obligat să furnizeze aceste servicii Cumpărătorului.
7. Dobândirea dreptului de proprietate și transferul riscului de deteriorare a bunurilor 7.1. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor numai în urma plății integrale a prețului de achiziție a bunurilor.7.2. În momentul acceptării bunurilor de către cumpărător sau de către o terță persoană autorizată de cumpărător de la vânzător sau de la agentul acestuia autorizat să livreze bunurile sau, dacă acesta nu reușește să facă acest lucru la timp, atunci în momentul în care vânzătorul permite cumpărătorului să dispună de bunuri și cumpărătorul nu preia bunurile, riscul de deteriorare a bunurilor trece la acesta.
8. Procedura de reclamații (garanție, răspundere pentru defecte, reclamații) 8.1.Cumpărătorul are dreptul de a obține eliminarea gratuită a defectului, în timp util și în mod corespunzător, dacă este vorba de un defect al bunurilor care poate fi eliminat. Este obligația vânzătorului să înlăture defectul fără întârzieri nejustificate. 8.2. În loc să înlăture defectul, cumpărătorul poate solicita înlocuirea bunurilor sau, dacă defectul se referă numai la o anumită parte a bunurilor, înlocuirea acelei părți, cu excepția cazului în care acest lucru implică costuri disproporționate pentru vânzător în raport cu prețul bunurilor sau cu gravitatea defectului. 8.3. În cazul în care cumpărătorul nu poate solicita înlocuirea bunurilor, acesta poate solicita înlocuirea acestora. Vânzătorul poate înlocui întotdeauna bunurile defecte cu bunuri fără defecte, cu excepția cazului în care acest lucru îi creează cumpărătorului dificultăți serioase. 8.4. Dacă bunurile sunt defecte și nu pot fi îndepărtate și împiedică utilizarea corespunzătoare a bunurilor ca un bun fără defecte, cumpărătorul are dreptul de a înlocui bunurile sau are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare. Aceleași drepturi se aplică cumpărătorului în cazul în care defectele sunt remediabile, dar dacă cumpărătorul nu poate utiliza în mod corespunzător bunurile din cauza reapariției defectului după reparație sau din cauza unui număr mai mare de defecte. 8.5. În cazul altor defecte iremediabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă a prețului bunurilor. 8.6. Vânzătorul a informat cumpărătorul cu privire la drepturile sale în temeiul articolului 622 din Codul civil (clauzele 8.1. - 8.3. din prezentele condiții) și la drepturile sale în temeiul articolului 623 din Codul civil (clauza 8.1. - 8.3. din prezentele condiții) și la drepturile sale în temeiul articolului 623 din Codul civil (clauza 8.2. - 8.3. din prezentele condiții). 4. - 8.5. din prezentele condiții) prin plasarea acestor termeni și condiții pe subpagina relevantă a magazinului electronic al Vânzătorului, iar Cumpărătorul a avut posibilitatea de a le citi la momentul respectiv înainte de a plasa comanda. 8.7. 8.8.8. Vânzătorul este răspunzător pentru defectele bunurilor în sensul legislației aplicabile din Republica Slovacă. 8.8. Informațiile privind punctele de service și persoanele desemnate pentru service în garanție și postgaranție sunt furnizate de către Vânzător Cumpărătorului pe spatele cardului de garanție sau la cerere prin telefon sau e-mail. 8.8. Procedura de reclamații valabilă a Vânzătorului, și anume articolul 8 din prezentele Condiții comerciale și de reclamații, se aplică la tratarea reclamațiilor. Cumpărătorul a fost informat în mod corespunzător cu privire la Procedura de reclamații și a fost informat cu privire la condițiile și metoda de revendicare a bunurilor, inclusiv informații privind locul unde poate fi făcută reclamația, precum și cu privire la efectuarea reparațiilor în garanție, în conformitate cu dispozițiile articolului 18 alineatul (1) din Legea nr. 250/2007 privind protecția consumatorilor și cu privire la modificările aduse Legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll. privind infracțiunile, astfel cum a fost modificată (denumită în continuare „legea”) la momentul anterior încheierii contractului de vânzare-cumpărare prin plasarea acestor termeni și condiții pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului, iar cumpărătorul a avut posibilitatea de a le citi la momentul anterior trimiterii comenzii. 8.9 Bunurile achiziționate de către Cumpărător de la Vânzător sub formă de comerț electronic pe site-ul de comerț electronic al Vânzătorului fac obiectul Politicii privind reclamațiile. 8.10 În cazul în care Bunurile prezintă defecte pentru care producătorul, furnizorul sau Vânzătorul este responsabil, sunt acoperite de garanție și au fost achiziționate de la Vânzător, Cumpărătorul are dreptul de a invoca răspunderea pentru defectele bunurilor împotriva Vânzătorului. 8.11. În cazul în care bunurile sunt defecte, cumpărătorul are dreptul de a face o reclamație la sediul vânzătorului, în conformitate cu secțiunea 18(2) din lege, prin livrarea bunurilor la sediul vânzătorului și predarea către vânzător a expresiei intenției cumpărătorului de a-și exercita dreptul în conformitate cu clauzele 8.1 - 8.5 din acești Termeni și condiții de vânzare și reclamații (denumită în continuare „notificare de reclamație”), de exemplu, sub forma unui formular de reclamație completat, care se găsește pe subpagina relevantă din e-shop-ul vânzătorului. Vânzătorul recomandă să asigurați bunurile atunci când le trimiteți pentru reclamație. Vânzătorul nu acceptă expedieri contra ramburs. Cumpărătorul este obligat să precizeze în mod veridic toate informațiile solicitate în notificarea de reclamație, în special să indice tipul și amploarea exactă a defectului bunurilor; cumpărătorul trebuie să indice, de asemenea, care dintre drepturile sale care decurg din articolele 622 și 633 din Codul civil este revendicat. Cumpărătorul are, de asemenea, dreptul de a depune o reclamație la persoana autorizată de producătorul bunurilor să efectueze reparații în garanție (denumită în continuare „persoana desemnată”). Lista persoanelor desemnate este inclusă în certificatul de garanție sau trimisă cumpărătorului de către vânzător la cererea acestuia. 8.12. Procedura de reclamație privind bunurile care pot fi livrate vânzătorului începe la data la care sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții: a) livrarea de către cumpărător către vânzător a notificării de reclamație b) livrarea bunurilor revendicate de către cumpărător către vânzător sau către persoana desemnată c) livrarea către vânzător a codurilor de acces, parolelor, etc. la bunurile revendicate, dacă aceste date sunt necesare pentru tratarea corectă a reclamației 8.13. În cazul în care cumpărătorul nu este în măsură să furnizeze aceste date, acesta trebuie să le furnizeze vânzătorului. În cazul în care obiectul reclamației este reprezentat de bunuri care nu pot fi livrate vânzătorului în mod obiectiv sau care sunt fixate, cumpărătorul, pe lângă îndeplinirea condițiilor prevăzute la clauzele 8.12 literele (a) și (c) din prezentele Termeni și condiții privind reclamațiile, trebuie să ofere toată asistența necesară pentru a permite vânzătorului sau unei terțe părți desemnate de acesta să inspecteze bunurile reclamate. Procedura de reclamație privind bunurile care nu pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului sau care sunt fixate începe în ziua în care se efectuează inspecția bunurilor în conformitate cu prima teză. Cu toate acestea, în cazul în care Vânzătorul sau o terță parte desemnată de Vânzător, în ciuda cooperării necesare oferite de Cumpărător, nu reușește să organizeze inspecția într-un termen rezonabil, dar nu mai târziu de 10 zile de la transmiterea notificării de reclamație către Vânzător, procedura de reclamație începe la data transmiterii notificării de reclamație către Vânzător. 8.14. Vânzătorul sau o persoană desemnată va emite către Cumpărător o confirmare a reclamației într-o formă adecvată aleasă de Vânzător, de exemplu, sub forma unui e-mail sau în scris, în care Vânzătorul este obligat să indice cu precizie defectele bunurilor reclamate și va instrui din nou Consumatorul cu privire la drepturile sale în temeiul clauzei 8.14. 1. - 8.3. din prezentele Condiții de vânzare și reclamații (art. 622 din Codul civil) și drepturile care decurg din punctele 8.4. - 8.5. din prezentele Condiții de vânzare și reclamații (art. 623 din Codul civil). În cazul în care reclamația este făcută prin intermediul comunicării la distanță, vânzătorul este obligat să livreze imediat confirmarea reclamației către cumpărător; dacă nu este posibilă livrarea imediată a confirmării, aceasta trebuie livrată fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu împreună cu dovada reclamației; confirmarea reclamației nu trebuie livrată dacă cumpărătorul are posibilitatea de a dovedi reclamația într-un alt mod. 8.15. Cumpărătorul are dreptul de a decide care dintre drepturile sale în temeiul articolelor 622 și 623 din Codul civil își exercită și este, de asemenea, obligat să livreze vânzătorului, fără întârziere, informații cu privire la decizia sa. Pe baza deciziei Cumpărătorului care dintre drepturile sale în temeiul secțiunilor 622 și 623 din Codul civil le exercită, Vânzătorul sau o persoană desemnată are obligația de a stabili imediat modul de tratare a reclamației în temeiul secțiunii 2 litera (m) din lege, în cazurile mai complexe în termen de 3 zile de la începerea procedurii de reclamație, în cazuri justificate, în special dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării bunurilor, în termen de cel mult 30 de zile de la data începerii procedurii de reclamație. După ce stabilește modul de tratare a reclamației, vânzătorul sau o persoană desemnată se ocupă imediat de reclamație; în cazuri justificate, reclamația poate fi tratată și mai târziu. Cu toate acestea, tratarea reclamației nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data reclamației. După expirarea termenului de tratare a reclamației, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau are dreptul de a schimba bunurile cu bunuri noi. 8.16. În cazul în care cumpărătorul a formulat o cerere de despăgubire pentru bunuri în primele 12 luni de la încheierea contractului de vânzare, vânzătorul poate respinge cererea numai pe baza unei expertize sau a unui aviz emis de o persoană autorizată, notificată sau acreditată sau a avizului unei persoane desemnate (denumită în continuare „evaluarea bunurilor de către expert”). Indiferent de rezultatul expertizei, Vânzătorul nu poate solicita Cumpărătorului să plătească costurile expertizei bunurilor sau orice alte costuri legate de expertiza bunurilor. 8.17. În cazul în care Cumpărătorul a făcut o reclamație pentru Produs după 12 luni de la încheierea Contractului de achiziție și Vânzătorul a respins reclamația, persoana care a soluționat reclamația va indica în documentul de soluționare a reclamației cui poate trimite Cumpărătorul Bunurile pentru expertiză profesională. În cazul în care Cumpărătorul trimite bunurile către persoana indicată în documentul de soluționare a reclamației pentru expertiză, costurile expertizei bunurilor, precum și toate celelalte costuri aferente suportate în mod rezonabil vor fi suportate de Vânzător, indiferent de rezultatul expertizei. În cazul în care cumpărătorul dovedește răspunderea vânzătorului pentru viciul reclamat al bunurilor prin expertiza de specialitate, cumpărătorul își poate reitera reclamația; perioada de garanție nu expiră în timpul efectuării expertizei. Vânzătorul este obligat să ramburseze cumpărătorului, în termen de 14 zile de la data reafirmării cererii de despăgubire, toate costurile suportate pentru expertiza bunurilor, precum și toate costurile conexe suportate în mod rezonabil. Revendicarea reafirmată nu poate fi respinsă. 8.18. Cumpărătorul nu are dreptul de a pretinde răspunderea pentru viciile de care vânzătorul a fost notificat în momentul încheierii contractului sau de care, ținând seama de circumstanțele în care a fost încheiat contractul de vânzare, cumpărătorul ar fi trebuit să aibă cunoștință. 8.19. Vânzătorul își rezervă dreptul de a înlocui bunurile defecte cu alte bunuri fără defecte, cu parametri tehnici identici sau mai buni, dacă acest lucru nu creează dificultăți grave pentru cumpărător. 8.20. Vânzătorul își rezervă dreptul de a înlocui bunurile defecte cu alte bunuri fără defecte cu parametri tehnici identici sau mai buni, dacă acest lucru nu creează dificultăți grave pentru cumpărător. Vânzătorul nu este răspunzător pentru niciun defect al bunurilor:
în cazul în care este un defect evident pe care Cumpărătorul l-ar fi putut detecta prin inspectarea lotului la livrarea bunurilor și pe care Cumpărătorul nu l-a notificat reprezentantului Vânzătorului în conformitate cu clauza 5.8 din prezentele Reclamații și Termeni și Condiții,
în cazul în care Cumpărătorul nu și-a exercitat dreptul privind răspunderea Vânzătorului pentru defectul bunurilor până la sfârșitul perioadei de garanție a bunurilor,
în cazul în care defectul bunurilor reprezintă o deteriorare mecanică a bunurilor cauzată de cumpărător,
în cazul în care defectul bunurilor este cauzat de utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund, din punct de vedere al intensității, umidității, influențelor chimice și mecanice, mediului natural al bunurilor,
în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de o manipulare neprofesionistă, de exploatarea sau de neglijarea îngrijirii bunurilor,
în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de deteriorarea bunurilor ca urmare a unei încărcări excesive sau a unei utilizări contrare condițiilor specificate în documentație sau principiilor generale de utilizare normală a bunurilor,
în cazul în care defectul bunurilor este cauzat de deteriorarea bunurilor ca urmare a unor evenimente inevitabile și/sau imprevizibile,
în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de deteriorarea accidentală și de deteriorarea accidentală a bunurilor,
în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de intervenții neprofesionale, de daune cauzate de apă, de incendiu, de electricitate statică sau atmosferică sau de alte cauze de forță majoră,
în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de manipularea bunurilor de către o persoană neautorizată.
8.21. Obligația Vânzătorului este de a trata reclamația și de a încheia procedura de reclamație în unul dintre următoarele moduri: a) prin înlocuirea bunurilor, b) prin rambursarea prețului de achiziție al bunurilor, c) prin predarea bunurilor reparate, d) prin plata unei reduceri rezonabile a prețului bunurilor, e) printr-o invitație scrisă de a prelua prestația specificată de Vânzător, f) prin respingerea motivată a reclamației bunurilor. 8.22. Vânzătorul este obligat să emită un document scris către cumpărător cu privire la modul de stabilire a reclamației și la soluționarea reclamației în termen de 30 de zile de la data reclamației, personal, prin intermediul unui furnizor de servicii poștale sau de curierat sau de livrare. 8.23. Perioada de garanție este de 24 de luni de la data livrării bunurilor, cu excepția cazului în care este specificată o perioadă de garanție diferită pentru cazuri specifice. Produsele de nutriție sportivă expediate, alimentele din coșurile cadou și alimentele pentru animale de companie au un termen de valabilitate minim de peste 2 luni înainte de data de expirare, în cazul unei date de expirare mai scurte, Vânzătorul va contacta Cumpărătorul prin telefon sau e-mail, iar expedierea se va face numai cu acordul Cumpărătorului. 8.24. În cazul reparării în garanție a bunurilor, perioada de garanție se prelungește cu perioada în care Cumpărătorul nu s-a putut bucura de bunuri. 8.25. În cazul înlocuirii bunurilor cu bunuri noi, perioada de garanție începe din nou de la primirea bunurilor noi, dar numai pentru bunurile noi. În cazul înlocuirii bunurilor cu bunuri noi, Cumpărătorul va primi un document care atestă înlocuirea bunurilor, iar orice alte pretenții ulterioare se vor face pe baza contractului de vânzare și a acestui document de revendicare. 8.26. În cazul unui defect remediabil, reclamația va fi soluționată la discreția cumpărătorului, în conformitate cu clauza 8.15 din prezentele Termeni și condiții de revendicare, în felul următor: a) vânzătorul va înlocui bunurile defecte sau b) vânzătorul va dispune eliminarea defectului. 8.27. În cazul unui defect remediabil și dacă cumpărătorul nu stabilește prompt, în conformitate cu clauza 8.15 din prezentele Termeni și condiții de revendicare, modul în care trebuie soluționată reclamația, vânzătorul va soluționa reclamația prin eliminarea defectului. 8.28. Dacă este vorba de un defect care nu poate fi înlăturat sau de un defect înlăturabil repetat în mod repetat sau de un număr mai mare de defecte înlăturabile diferite care împiedică utilizarea corespunzătoare a bunurilor ca fiind fără defect, Vânzătorul, în funcție de decizia Cumpărătorului în temeiul clauzei 8.15. din prezentele Termeni și condiții comerciale și de reclamații, tratează reclamația în felul următor:
prin înlocuirea bunurilor cu alte bunuri funcționale cu caracteristici tehnice identice sau mai bune, sau
în cazul în care Vânzătorul nu poate înlocui bunurile cu alte bunuri, Vânzătorul va soluționa reclamația prin rambursarea prețului de achiziție al bunurilor.
8.29. În cazul unui defect iremediabil sau al unui defect detașabil repetat în mod repetat, sau în cazul unui număr mai mare de defecte detașabile diferite care împiedică utilizarea corespunzătoare a bunurilor ca fiind fără defect și dacă Cumpărătorul nu stabilește prompt, în conformitate cu punctul 8.15 din prezentele Termeni și condiții comerciale și de reclamații, modul în care trebuie tratată reclamația, Vânzătorul va trata reclamația prin înlocuirea bunurilor cu alte bunuri funcționale cu parametri tehnici identici sau mai buni. 8.30. 8.31. În scopul unei reclamații, apariția unui defect remediabil de mai mult de două ori este considerată ca fiind un defect remediabil repetat. 8.32. 8.32. În sensul unei cereri de despăgubire, apariția a mai mult de trei defecte evitabile diferite în același timp este considerată ca fiind o apariție multiplă de defecte evitabile multiple. 8.33. Dreptul cumpărătorului de a face o reclamație pentru un defect al bunurilor se epuizează odată ce acesta și-a exercitat dreptul și a solicitat vânzătorului să remedieze defectul bunurilor în conformitate cu clauza 8.1 din prezentele reclamații și termeni și condiții și, indiferent de rezultatul reclamației, cumpărătorul nu are dreptul de a face din nou o reclamație pentru același defect unic (nu un defect de același tip). 8.34. Dispozițiile articolului 8 din prezentele Reclamații și Termeni și condiții nu se aplică în mod expres entităților care nu corespund definiției de consumator, astfel cum este prevăzută în secțiunea 2 litera (a) din Legea 102/2014.
SOLUȚIONAREA ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR
1. Cumpărătorul are dreptul de a cere despăgubiri vânzătorului în cazul în care consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile sau nu a rezolvat reclamația în mod satisfăcător pentru consumator. 2. În cazul în care vânzătorul a răspuns în mod negativ la cererea sa de reparare a încălcării drepturilor sale de consumator sau nu a răspuns la cererea sa timp de mai mult de 30 de zile, consumatorul poate înainta o propunere de inițiere a unui proces alternativ de soluționare a litigiilor unei entități de soluționare alternativă a litigiilor (denumită în continuare „entitate SAL”) în conformitate cu Legea 391/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor.
2. În conformitate cu articolul 3 din Legea 391/2015 Coll. entitățile SAL sunt autorități și persoane juridice autorizate. 3. Consumatorul are dreptul de a alege între entitățile SAL. Lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor poate fi găsită pe site-ul web al Ministerului Economiei din Republica Slovacă http://www.mhsr.sk/. Alte informații importante privind soluționarea alternativă a litigiilor pentru consumatori sunt, de asemenea, publicate pe site-ul respectiv.
3. În cazul vânzării de bunuri sau al prestării de servicii în cadrul unui contract la distanță sau al unui contract încheiat în afara spațiilor vânzătorului, consumatorul are, de asemenea, dreptul de a contacta vânzătorul cu o cerere de despăgubire (prin e-mail la adresa info@krasnehodinky.sk) dacă este nemulțumit de modul în care vânzătorul a tratat reclamația sa sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile. În cazul în care vânzătorul respinge această cerere sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, consumatorul are dreptul de a depune o cerere de soluționare alternativă a litigiilor la o entitate SAL.
4. Consumatorul poate înainta propunerea în modul specificat la § 12 din Legea nr. 391/2015 Coll. utilizând platforma desemnată (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) sau formularul al cărui model este atașat în anexa 1 la actul menționat anterior. Entitatea SAL poate solicita consumatorului să plătească o taxă pentru inițierea procedurii SAL, dar nu mai mult de 5 EUR, inclusiv TVA. În cazul în care mai multe entități de SAL sunt competente pentru SAL, consumatorul are dreptul de a alege pe care dintre acestea să prezinte propunerea. În plus față de ADR, consumatorul are dreptul de a se adresa instanței de drept comun sau instanței de arbitraj competente în materie și la locul de jurisdicție.
9.1 Datele cu caracter personal și protecția acestora
Părțile convin că Cumpărătorul, în cazul în care este o persoană fizică, este obligat să notifice Vânzătorului în ordinea numelui și prenumelui său, adresa permanentă, inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail.
Părțile convin că Cumpărătorul, în cazul în care este o persoană juridică, este obligat să notifice Vânzătorul în ordinea denumirii sale comerciale, a adresei sediului social, inclusiv a codului poștal, a numărului de înregistrare, a numărului de telefon și a adresei de e-mail.
Cumpărătorul poate în orice moment să verifice și să modifice datele cu caracter personal furnizate, precum și să își anuleze înregistrarea, accesând site-ul de comerț electronic în secțiunea "Clienți".
Prin bifarea căsuței corespunzătoare înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorul își poate exprima consimțământul, în sensul articolului 11 alineatul (1) din lege, pentru ca vânzătorul să prelucreze și să stocheze datele sale cu caracter personal, în special cele enumerate mai sus și/sau care sunt necesare pentru activitățile vânzătorului legate de trimiterea de informații despre produse noi, reduceri și promoții la bunurile oferite și să le prelucreze în toate sistemele sale informatice legate de trimiterea de informații despre produse noi, reduceri și promoții la bunurile oferite.
Vânzătorul se angajează să trateze și să dispună de datele cu caracter personal ale cumpărătorului în conformitate cu legile aplicabile din Republica Slovacă.
Vânzătorul declară că, în conformitate cu articolul 6 alineatul (2) litera (c) din ZnOOÚ, datele cu caracter personal vor fi colectate exclusiv în scopul menționat în acești termeni și condiții.
vânzătorul declară că, în conformitate cu articolul 6 alineatul (2) litera (e) din Legea privind protecția datelor cu caracter personal, va colecta date cu caracter personal în alte scopuri decât cele menționate în mod specific în acești termeni și condiții și se va asigura că datele cu caracter personal sunt prelucrate și utilizate exclusiv într-un mod care corespunde scopului pentru care au fost colectate și că nu le va combina cu date cu caracter personal care au fost colectate în alte scopuri.
Cumpărătorul acordă vânzătorului consimțământul în temeiul clauzei 9.5 din prezentele reclamații și termeni și condiții pentru o perioadă limitată de timp, până când scopul prelucrării datelor cu caracter personal ale cumpărătorului a fost îndeplinit. Vânzătorul asigură distrugerea imediată a datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului după ce scopul prelucrării a fost îndeplinit. Cumpărătorul își poate retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în orice moment, în scris. Consimțământul expiră în termen de o lună de la primirea de către vânzător a retragerii consimțământului de către cumpărător.
Cumpărătorului i se va cere să confirme că Vânzătorul i-a transmis o notificare suficientă, inteligibilă și neechivocă, bifând căsuța înainte de a trimite comanda:
datele sale de identificare, astfel cum sunt prevăzute la articolul 1 din prezentele Condiții de vânzare și reclamații,
datele de identificare ale terțului, care este societatea care va livra cumpărătorului bunurile comandate, astfel încât aceste date să fie indicate în acceptare,
scopul prelucrării datelor cu caracter personal, care este încheierea contractului de vânzare-cumpărare între vânzător și cumpărător,
că va prelucra datele cu caracter personal ale cumpărătorului în ceea ce privește numele și prenumele, adresa permanentă, inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail, în cazul în care cumpărătorul este o persoană fizică, și în ceea ce privește denumirea comercială, adresa sediului social, inclusiv codul poștal, numărul de înregistrare, numărul de telefon și adresa de e-mail, în cazul în care cumpărătorul este o persoană juridică,
faptul că cumpărătorul este obligat să furnizeze datele cu caracter personal solicitate,
Vânzătorul declară că va prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu bunele maniere și că va acționa într-un mod care nu contravine sau eludează ZOOA sau alte reglementări legale general obligatorii. Vânzătorul declară că consimțământul persoanei vizate nu va fi impus sau condiționat prin amenințarea cu refuzul unei relații contractuale, al unui serviciu, al unui bun sau al unei obligații impuse vânzătorului.
Cumpărătorul are dreptul, la cererea scrisă a Vânzătorului, de a solicita
o confirmare cu privire la faptul că datele cu caracter personal care îl privesc sunt sau nu sunt prelucrate,
scopul prelucrării datelor cu caracter personal,
informații, într-o formă general inteligibilă, despre prelucrarea datelor sale cu caracter personal în sistemul de informații și despre statutul acestora în cadrul domeniului de aplicare:
i. datele de identificare ale vânzătorului și ale reprezentantului vânzătorului, dacă este desemnat,
ii. datele de identificare ale persoanei împuternicite de către operator; acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul nu procedează în conformitate cu articolul 8 din PDPA atunci când obține date cu caracter personal,
într-o formă general inteligibilă, informații precise cu privire la sursa din care a obținut datele cu caracter personal pentru prelucrare,
într-o formă general inteligibilă, o copie a datelor sale cu caracter personal care fac obiectul prelucrării,
informații suplimentare care sunt necesare pentru ca achizitorul să își garanteze drepturile și interesele legitime, ținând seama de toate circumstanțele și condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal, în special,
instrucțiuni privind caracterul voluntar sau obligația de a furniza datele cu caracter personal solicitate; în cazul în care vânzătorul obține datele cu caracter personal ale cumpărătorului pe baza consimțământului cumpărătorului în conformitate cu secțiunea 11 din CPLR, vânzătorul notifică, de asemenea, cumpărătorul cu privire la perioada de valabilitate a consimțământului, iar în cazul în care obligația cumpărătorului de a furniza datele cu caracter personal rezultă dintr-un act obligatoriu din punct de vedere juridic direct aplicabil al Uniunii Europene, dintr-un tratat internațional la care Republica Slovacă este obligată sau dintr-o lege, vânzătorul notifică cumpărătorul cu privire la temeiul juridic care impune această obligație vânzătorului și informează cumpărătorul cu privire la consecințele refuzului de a furniza datele cu caracter personal,
i. informații despre terți, în cazul în care se așteaptă sau se înțelege că datele cu caracter personal le vor fi dezvăluite acestora,
ii. gama de destinatari, în cazul în care se prevede sau se înțelege că datele cu caracter personal le vor fi divulgate acestora,
iii. forma de divulgare, în cazul în care datele cu caracter personal urmează să fie divulgate,
iv. țări terțe, dacă se prevede sau se înțelege că va avea loc un transfer de date cu caracter personal către aceste țări,
rectificarea datelor sale cu caracter personal incorecte, incomplete sau neactualizate care fac obiectul prelucrării,
distrugerea datelor sale cu caracter personal, în cazul în care scopul prelucrării a fost îndeplinit; în cazul în care documentele oficiale care conțin date cu caracter personal fac obiectul prelucrării, acesta poate solicita returnarea acestora,
distrugerea datelor sale cu caracter personal care fac obiectul prelucrării, în cazul în care a avut loc o încălcare a PDPA sau a altor legi slovace aplicabile.
Cumpărătorul are dreptul de a se opune vânzătorului pe baza unei cereri scrise gratuite:
prelucrarea datelor sale cu caracter personal despre care consideră că sunt sau vor fi prelucrate în scopuri de marketing direct fără consimțământul său și de a solicita distrugerea acestora,
utilizarea datelor cu caracter personal menționate la articolul 10 alineatul (3) litera (d) în scopuri de marketing direct în comunicările poștale; sau
furnizarea datelor cu caracter personal menționate la articolul 10 alineatul (3) litera (d) în scopuri de marketing direct.
Cumpărătorul are dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal de către vânzător în cazurile prevăzute la articolul 10 alineatul (3) litera (a) din Legea privind prelucrarea datelor cu caracter personal. (a), (e), (f) sau (g) ZOOÚ, invocând motive legitime sau prezentând dovezi ale unei ingerințe nejustificate în drepturile și interesele sale protejate de lege care sunt sau pot fi lezate de o astfel de prelucrare a datelor cu caracter personal într-un caz particular; în cazul în care acest lucru nu este împiedicat de motive legale și se dovedește că obiecția cumpărătorului este justificată, vânzătorul este obligat să blocheze și să distrugă datele cu caracter personal a căror prelucrare a fost contestată de către cumpărător, fără întârzieri nejustificate și de îndată ce circumstanțele permit acest lucru.
Cumpărătorul, la cerere scrisă sau personal, în cazul în care chestiunea nu poate fi amânată, are, de asemenea, dreptul de a se opune vânzătorului în orice moment și de a nu se supune unei decizii a vânzătorului care ar avea efecte juridice sau un impact semnificativ asupra cumpărătorului, în cazul în care o astfel de decizie este luată exclusiv pe baza unor operațiuni de prelucrare automată a datelor sale cu caracter personal. Cumpărătorul are dreptul de a solicita Vânzătorului să revizuiască decizia luată printr-o altă metodă decât cea de prelucrare automată, iar Vânzătorul se va conforma cererii Cumpărătorului, Persoana autorizată având un rol decisiv în revizuirea deciziei; Vânzătorul va informa Cumpărătorul cu privire la metoda de revizuire și la rezultatul constatării în termenul prevăzut la clauza 9.18 din prezentele Condiții. Cumpărătorul nu beneficiază de acest drept decât în cazul în care o lege specială care prevede măsuri de protejare a intereselor legitime ale Cumpărătorului prevede acest lucru sau dacă, în cadrul relațiilor precontractuale sau în timpul existenței relațiilor contractuale, Vânzătorul a emis o decizie prin care a dat curs cererii Cumpărătorului sau dacă Vânzătorul a luat alte măsuri rezonabile pentru a proteja interesele legitime ale Cumpărătorului în baza contractului.
-
- În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul în scris și dacă din conținutul cererii sale reiese clar că își exercită dreptul, se consideră că cererea a fost făcută în conformitate cu prezenta lege; o cerere făcută prin poștă electronică sau prin fax este transmisă în scris de către cumpărător în termen de cel mult trei zile de la data expedierii acesteia.
În cazul în care cumpărătorul suspectează că datele sale cu caracter personal sunt prelucrate în mod ilegal, acesta poate notifica acest lucru autorității pentru protecția datelor. În cazul în care cumpărătorul nu are capacitate juridică deplină, drepturile sale pot fi exercitate de către reprezentantul său legal.
Vânzătorul este obligat să dea curs solicitării în scris a cumpărătorului în temeiul prezentului articol din prezentele condiții generale sau să dea curs cererilor cumpărătorului în temeiul ZOOÚ și să informeze în scris cumpărătorul în termen de cel mult 30 de zile de la primirea cererii sau a solicitării.
Vânzătorul notifică imediat în scris persoana vizată și Oficiul pentru protecția datelor cu caracter personal cu privire la restricționarea drepturilor Cumpărătorului în conformitate cu articolul 28 alineatul (2) din Codul comercial german.
Prin prezenta, Vânzătorul notifică Cumpărătorul că, în conformitate cu secțiunea 15(1)(e)(3) și (4) din GDPR, atunci când prelucrează datele cu caracter personal ale Cumpărătorului, se presupune că datele cu caracter personal ale Cumpărătorului vor fi dezvăluite și puse la dispoziția următoarelor părți terțe sau a unei serii de destinatari:
- În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul în scris și dacă din conținutul cererii sale reiese clar că își exercită dreptul, se consideră că cererea a fost făcută în conformitate cu prezenta lege; o cerere făcută prin poștă electronică sau prin fax este transmisă în scris de către cumpărător în termen de cel mult trei zile de la data expedierii acesteia.
Packeta s. r. o., Kopčianska 3338/82 A, 851 01 Bratislava
9.21. Sistemele informatice de comerț electronic ale Vânzătorului sunt înregistrate în conformitate cu Legea nr. 122/2013 privind protecția datelor cu caracter personal. Numărul de identificare: 2963.
-Satisfacția dvs. cu privire la achiziția dvs. este măsurată prin intermediul unor chestionare prin e-mail, ca parte a programului Verified Customers, în care este implicat magazinul nostru online. Acestea vă sunt trimise de fiecare dată când efectuați o achiziție la noi, cu excepția cazului în care, în conformitate cu § § 62 din lege. 351/2011 Coll. privind comunicațiile electronice, cu modificările ulterioare, nu refuzați trimiterea de e-mailuri în scopuri de marketing direct. Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul trimiterii de chestionare în cadrul programului "Clienți verificați" se realizează pe baza interesului nostru legitim, care constă în verificarea satisfacției dumneavoastră în ceea ce privește achizițiile efectuate la noi. Pentru trimiterea chestionarelor, evaluarea feedback-ului dvs. și analiza poziției noastre pe piață, folosim un agent de procesare, care este operatorul portalului Heureka.sk, căruia îi putem transmite informații despre bunurile pe care le-ați cumpărat și adresa dvs. de e-mail în aceste scopuri. Datele dvs. personale nu sunt transmise niciunei terțe părți în scopuri proprii atunci când trimitem chestionare prin e-mail. Puteți să vă opuneți în orice moment trimiterii de chestionare prin e-mail în cadrul programului "Clienți verificați", refuzând alte chestionare prin intermediul linkului din e-mailul cu chestionarul. Dacă vă opuneți, nu vă vom mai trimite chestionarul.
10. Retragerea din acordul de cumpărare 10.1. În cazul în care vânzătorului îi este imposibil să își îndeplinească obligațiile care îi revin în temeiul contractului de achiziție din cauza întreruperii stocurilor, a indisponibilității bunurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor convenite în contractul de achiziție a întrerupt producția sau a efectuat modificări atât de semnificative încât a devenit imposibil să îndeplinească obligațiile vânzătorului în temeiul contractului de achiziție sau din cauza unui caz de forță majoră sau dacă, chiar și cu toată diligența necesară, vânzătorul a, ceea ce i se poate cere în mod echitabil nu este în măsură să livreze bunurile către client în termenul specificat în prezentele condiții sau la prețul specificat în comandă, vânzătorul este obligat să informeze imediat cumpărătorul despre acest fapt și este, de asemenea, obligat să ofere cumpărătorului o prestație alternativă sau posibilitatea ca acesta să se retragă din contractul de achiziție (să anuleze comanda). În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de achiziție din motivele prevăzute în prezenta clauză a acestor reclamații și termeni și condiții, vânzătorul va rambursa consumatorului, fără întârzieri nejustificate și în termen de cel mult 14 zile de la data primirii notificării de retragere, toate plățile primite de la consumator în temeiul contractului sau în legătură cu acesta, inclusiv costurile de transport, de livrare și de expediere și alte costuri și taxe, în același mod în care consumatorul a utilizat pentru plata sa. Acest lucru nu aduce atingere dreptului consumatorului de a conveni cu vânzătorul asupra unei metode de plată diferite. 10.2. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a da niciun motiv în conformitate cu § 7 și următoarele. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță (denumită în continuare "Legea privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță") în termen de 100 de zile de la primirea bunurilor sau de la data încheierii contractului de prestări de servicii sau a contractului de furnizare de conținut electronic care nu este livrat pe un suport material, dacă vânzătorul a îndeplinit la timp și în mod corespunzător obligațiile de informare prevăzute la art. § 10.3. În această perioadă, cumpărătorul are dreptul de a despacheta și de a testa bunurile după recepție într-un mod similar cu cel obișnuit în cazul în care cumpără dintr-un magazin tradițional de tip "cărămidă și mortar", în măsura în care acest lucru este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor. 10.4. Termenul de retragere începe la data la care Cumpărătorul sau o parte terță desemnată de Cumpărător, cu excepția transportatorului, preia toate părțile din bunurile comandate sau, dacă a) Cumpărătorul livrează bunuri compuse din mai multe părți sau piese, de la data primirii ultimei părți sau piese, b) bunurile comandate de Cumpărător într-o singură comandă sunt livrate separat, de la data primirii bunurilor livrate ultimele, c) Cumpărătorul livrează bunurile în mod repetat pe parcursul unei perioade de timp determinate, de la data primirii bunurilor livrate primele. 10.5. De asemenea, Cumpărătorul poate să se retragă dintr-un contract de vânzare, al cărui obiect este achiziționarea de bunuri, înainte de începerea perioadei de retragere. 10.6. Retragerea din contract este necesară în scris, într-un mod care să nu dea naștere la nicio îndoială că retragerea a fost făcută din greșeală sau sub forma unei notări pe un alt suport durabil, sau prin utilizarea formularului atașat ca anexa 1 la prezentele Condiții de vânzare și reclamații. Perioada de retragere se consideră a fi fost respectată dacă notificarea de retragere a fost trimisă vânzătorului cel târziu în ultima zi a perioadei în conformitate cu secțiunea 7 alineatul (1) din Legea privind protecția consumatorilor în materie de vânzări la distanță. 10.7. 10.8. În cazul retragerii din Contractul de achiziție de către Cumpărător, orice contract suplimentar legat de Contractul de achiziție din care Cumpărătorul s-a retras, orice contract suplimentar legat de Contractul de achiziție din care Cumpărătorul s-a retras va fi, de asemenea, anulat de la bun început. Niciun cost sau alte plăți legate de anularea contractului suplimentar nu pot fi revendicate de la Cumpărător, cu excepția costurilor și plăților menționate la articolul 9 alineatul (3), articolul 10 alineatele (3) și (5) din Legea privind protecția consumatorilor în cadrul vânzărilor la distanță și a prețului pentru serviciu, dacă obiectul contractului este furnizarea unui serviciu și dacă serviciul a fost furnizat integral. 10.9 În termen de 14 zile de la data retragerii din contractul de vânzare-cumpărare, cumpărătorul este obligat să trimită bunurile înapoi la adresa sediului social al operatorului, fără întârzieri nejustificate, sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de acesta să preia bunurile. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul s-a oferit să ridice bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de vânzător. 10.9. Termenul prevăzut în prima teză a acestei clauze din prezentele Condiții de vânzare și reclamații se consideră respectat dacă bunurile au fost predate pentru transport cel târziu în ultima zi a termenului. 10.10. Cumpărătorul trebuie să predea vânzătorului bunurile complete, inclusiv documentația completă, nedeteriorate, de preferință în ambalajul original și nefolosite. 10.11. Livrările contra ramburs nu vor fi acceptate de către Vânzător. Se recomandă asigurarea mărfurilor. 10.10.2. Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului toate plățile primite de la Cumpărător în temeiul sau în legătură cu Contractul de achiziție, inclusiv costurile de transport, de livrare și de expediere și alte costuri și taxe, fără întârzieri nejustificate și în termen de cel mult 14 zile de la data primirii notificării de anulare a Contractului. 10.11. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze plățile către Cumpărător în temeiul prezentei clauze din prezenții Termeni și Condiții înainte ca Bunurile să fi fost livrate Cumpărătorului sau până când Cumpărătorul nu dovedește că Bunurile au fost trimise înapoi la Vânzător, cu excepția cazului în care Vânzătorul propune să ridice Bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de Vânzător. 10.12. Cumpărătorul suportă costurile de returnare a Bunurilor către Vânzător. Bunurile se returnează direct Vânzătorului sau unei persoane autorizate de Vânzător să le ridice. Acest lucru nu se aplică în cazul în care Vânzătorul a fost de acord să suporte el însuși aceste costuri sau dacă nu și-a îndeplinit obligația prevăzută la articolul 3 alineatul (1) litera (i) din Legea privind protecția consumatorilor în materie de vânzări la distanță. 10.13. Cumpărătorul este răspunzător numai pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă dintr-o astfel de manipulare a bunurilor care depășește manipularea necesară pentru a constata caracteristicile și funcționalitatea bunurilor. Consumatorul nu este răspunzător pentru diminuarea valorii bunurilor în cazul în care vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de informare cu privire la dreptul consumatorului de a se retrage din contract în conformitate cu secțiunea 3 alineatul (1) litera (h) din Legea privind protecția consumatorilor în cazul vânzărilor la distanță. 10.14. Vânzătorul este obligat să ramburseze cumpărătorului prețul de achiziție al bunurilor în același mod utilizat de cumpărător la plata acestora, cu excepția cazului în care vânzătorul convine cu cumpărătorul asupra unei metode diferite de rambursare, fără ca cumpărătorului să i se perceapă taxe suplimentare în acest sens. 10.15. În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contract și livrează Vânzătorului Bunuri care sunt folosite, deteriorate sau incomplete, Cumpărătorul este de acord să ramburseze Vânzătorul:
- valoarea cu care valoarea bunurilor a fost redusă în sensul articolului 457 din Codul civil în valoarea reală
costurile suportate de vânzător în legătură cu repararea bunurilor și readucerea acestora la starea inițială, calculate în conformitate cu lista de prețuri pentru serviciul postgaranție al bunurilor.
Cumpărătorul este obligat, în conformitate cu această clauză din Termeni și condiții de reclamații, să ramburseze vânzătorului cel mult diferența dintre prețul de achiziție al bunurilor și valoarea bunurilor la momentul retragerii din contractul de vânzare. 10.16. În conformitate cu secțiunea 7(6) din Legea privind protecția consumatorului în materie de vânzări la distanță, cumpărătorul nu se poate retrage dintr-un contract al cărui obiect este:
vânzarea de bunuri realizate în funcție de cerințele speciale ale consumatorului, bunuri la comandă sau bunuri destinate în mod special unui singur consumator,
vânzarea de bunuri închise în ambalaje de protecție care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau de igienă și al căror ambalaj de protecție a fost rupt după livrare,
vânzarea de înregistrări sonore, de înregistrări picturale, de fonograme, de înregistrări audiovizuale, de cărți sau de programe de calculator vândute în ambalaj de protecție, în cazul în care consumatorul a desfăcut ambalajul respectiv,
furnizarea de conținut electronic, altfel decât pe un suport material, în cazul în care furnizarea conținutului respectiv a fost inițiată cu consimțământul expres al consumatorului, iar consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că exprimarea unui astfel de consimțământ atrage după sine pierderea dreptului său de retragere.
vânzarea de bunuri care, în momentul de după încheierea contractului și primirea bunurilor de la vânzător, au fost asamblate, asamblate sau utilizate de către cumpărător în așa fel încât readucerea lor la starea inițială de către vânzător nu este posibilă fără un efort și un cost sporit, de exemplu, mobilier asamblat sau asamblat etc.
10.17. Dispozițiile articolului 10 din prezentele Condiții de vânzare și reclamații nu se aplică în mod expres entităților care nu corespund definiției consumatorului prevăzute la secțiunea 2 litera (a) din lege.
11. Dispoziții finale 11.1 În cazul unui contract de vânzare în scris, orice modificare a contractului trebuie să se facă în scris 11.2 Părțile convin ca comunicarea dintre ele să se facă sub formă de mesaje de e-mail 11.3 Relațiile care nu sunt reglementate de acești termeni și condiții sunt supuse dispozițiilor relevante ale Codului civil, ale Legii, Legea nr. 22/2004, Legea nr. nr. 128/2002 Coll. privind controlul de stat al pieței interne în materie de protecție a consumatorilor și privind modificarea și completarea anumitor acte, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 284/2002 Coll. astfel cum a fost modificată și Legea nr. 102/2014 Coll. 11.4. Prezentele condiții de vânzare și revendicări intră în vigoare față de cumpărător în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare. 11.5. Înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorului i se cere să confirme, prin bifarea căsuței, că a citit prezentele condiții de vânzare și revendicări, că le-a citit, că le înțelege conținutul și că este de acord cu ele în totalitate.