Achiziționați într-un e-shop autorizat cu servicii în garanție și post-garanție! 🛠️

Retur - schimb de bunuri

Returnarea bunurilor este gratuită și noi plătim pentru aceasta!

1. Vă rugăm să descărcați, imprimați și completați acest formular Retragerea dintr-un contract de cumpărare încheiat la distanță.
2. Atașați formularul la bunurile returnate.
3. Returul trebuie să conțină toate accesoriile așa cum ați primit comanda:

- bunuri nefolosite și nedeteriorate, inclusiv toate etichetele originale,

- cutie originală,

- formularul de garanție original,

- document fiscal original (factură)

- formular scris privind Retragerea dintr-un contract de cumpărare încheiat la distanță.

4. Vă rugăm să împachetați bunurile împotriva deteriorării, nu trebuie să scrieți nici o adresă sau să lipiți o etichetă pe pachet.
5. Coletul duceți la orice locație a packetei (coletărie).
6. Dictați codul eshop-ului nostru la personalul de la punctul de coletărie, care este: 92342409 și atât. 

Operatorul imprimă și lipește o etichetă pe pachet și vă va oferii o confirmare a faptului că coletul a fost trimis



Dacă decideți să trimiteți coletul prin propria metodă de retur, trimiteți-l la adresa:

Edurko.ro
Atelierelor 9,
Oradea, Bihor, 410542
Romania


După primirea bunurilor în depozit și verificarea ulterioară a acestora, vă vom emite o factură storno cu o scadență de 7 zile calendaristice și banii vă vom returna în contul dvs.

În cazul în care va fi vorba despre un schimb de bunuri cu alte bunuri la un preț diferit, vă vom trimite diferența de preț în contul dvs. sau veți plăti diferența ramburs atunci când veți ridica coletul.

Termenii și condițiile complete privind procedura de reclamație găsiți în Termenii și condițiile generale aici.