Achiziționați într-un e-shop autorizat cu servicii în garanție și post-garanție! 🛠️

Reclamațiile bunurilor

Procedura de reclamație a bunurilor este foarte simplă și taxele postale le plătim noi!

1. Vă rugăm să descărcați, imprimați și completați acest Reclamația bunului.
2. Atașați-l la bunuri împreună cu formularul de garanție original.
3. Vă rugăm să împachetați bunurile împotriva deteriorării, nu trebuie să scrieți nici o adresă sau să lipiți o etichetă pe pachet.
4. Coletul duceți la orice locație a packetei (coletărie).
5. Dictați codul eshop-ului nostru la personalul de la punctul de coletărie, care este: 92342409 și atât.

Operatorul imprimă și lipește o etichetă pe pachet și vă va oferii o confirmare a faptului că coletul a fost trimis



Dacă decideți să trimiteți coletul prin propria metodă de retur, trimiteți-l la adresa:

Edurko.ro
Atelierelor 9,
Oradea, Bihor, 410542

Vom face tot posibilul pentru a rezolva reclamația dvs., cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile de la primirea acesteia.

Puteți găsi termenii și condițiile complete pentru reclamațiile despre produse în Termenii și condițiile generale aici.